štvrtok 5. apríla 2012

Chemtrails reportáž z Českých Budejovíc

V poledne:

Ahoj!
Tak jsem tu před půl hodkou měla hnědý vrtulník - 2 kolečka nad pozemkem tak nízko jak jim to šlo a za 20 min po té 3 sprejovací letadla nahoře najednou - přímo nade mnou - předtím nic a potom taky žádná čára. Nikde jinde je dnes nevidím a tyhle přímo nad hlavou. Vyjíměčně jsem si to  vyfotila. Tak to vypadá nějak cíleně i když si to nechci brát osobně :-)) Přece nejsem paranoidní a chemtrails neexistujou... :-))) Bylo to za 20min po vylití 1l octa-je to možné? 




P. S. Orgonet: Je to naprosto možné. Každý, kdo octuje, to sem tam zažije. Není to vždycky, ale jen někdy, když jim na tom z nějakého důvodu záleží ...




O pár hodin později:
Tak to pokračuje dál. Mně se rozlil celý dnešní nákup 8l a nade mnou další čára za čarou.. A to bylo v plánu být dnes celý den na zahradě. Na snímku 4 jsou viditelné dva !černé!pruhy, ale bylo pohledem oka úplně jasné, že to je pouhý stín na tom svinstvu, co už je roztažené níže - na fotkách to tak patrné není. Proč jim na tom dnes tak záleží? Už jsem chtěla odesílat a znova letěl vrtulník,zase nejblíž baráku, co to šlo.
To by měli vidět ti nevěřící Tomášové... 




A večer to vypadalo takhle:




P. S. Orgonet: 
Jo, jo, P., tys jim kazila práci, tak se na tebe trochu koukli, aby tě postrašili ... nic si z toho nedělej, nemůžou ti nic udělat. Na mě takhle koukali mockrát, doma i při giftingu, ale nic se mi nikdy nestalo.

Jen tak pro zajímavost, kouknu na satelity (NOAA), co tam nahoře dneska pekli, že jim tak záleželo na celistvé cloně.

Tak třeba zajímavé seřazení oblačnosti - mraky táhnou v řadách jak vojsko z Německa přes Česko až do Polska. Jasná manipulace ...


Nad jižními Čechami měli tedy za úkol vytvořit clonu. Takže někdy kolem 11 hodiny začali intenzívně lítat. Na snímku níže vidíte pozdější oblačnost nad jihem Čech, která vznikla roztažením chemočár. (A tady právě jim to P. kazila, takže museli přidat na intenzitě.) Přímo ty čáry na žádném satelitu nevidím, to proto, že používali rychločáry, které se roztáhnou během chvilky. (Třeba nade mnou dnes večer udělali trojúhelník, a za pět minut už byl rozplynutý.)
Tady je výsledná oblačná clona nad JČ (jinak bychom tu měli jasno a moc teplo, ještě že nás ochránili). Dávám snímek b3, kde je dobře vidět vláknitý charakter oblačnosti, i typický jev pro manipulace počasí - čtverec (jedna strana je Šumava, čtverec je směrem do Rakouska.)


P.P.S. Orgonet:
Na mě obvykle číhají s přeháňkama. Dokud jsem v práci, doma nebo na zahradě, kdyby byly mraky černý jako noc, nespadne to. Jakmile sednu na kolo a přemisťuju se, hned to na mě spustí ((:-))) Jo, věřím, že mi to dělají schválně.
V poslední době ale nesmějí pršet, je režim sucha, takže jsem skoro pořád v suchu.

Prevzaté z http://orgo-net.blogspot.com/

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára